Tuesday, January 24, 2012

2012年第一抽~ L’Arc~en~Ciel World Tour Final

就像在2ch看到的鄉民所說的 "今年最初の運試しだな"

因為新年到淺草寺初詣, 竟然抽到兩個凶...所以對這次抽票也沒太大的希望. 雖然也是很籠統的問半年的運勢, 不過這次的簽還真不曉得想要表達什麼...以後還是問得精準一點好了CameraZOOM-20120105170024308_orig_1

去年看完一堆演唱會有放話說 2012的演唱會就隨緣. 結果 2011搞定的票就已經排到 2012 3月中. 然後5月的世界巡遊FINAL 東京跟大阪場也都早早要在一月抽完.是說5月的事誰知道, 所以也不可能不抽.

上個禮拜開票, 結果3場全中... 一開始看到統一的顏色, 還以為全落選, 哈哈. 不管抽了幾次票都還是超緊張的.Final

因為大阪又是尾場, 然後上次遠征感覺不錯, 所以又是東京x2, 大阪x1. 加上大阪是在 USJ, 沒去過, 順便見識一下也好~ 不過東京場其實只想抽一張...不過想到多個機會如果戰友沒票的話可以一起看. 結果這次的票當選率好高...原價讓票是一定有人買的啦. 大不了就馬克又來插花這樣 XD

接下來就想去的真的就是夏威夷演唱會+粉絲演唱會. 不過就要看出戰費...所以就再看看啦.

希望日本這3場位子好一點吧 (念力注入!!馬克的大吉分一點來)

17 comments:

Iris said...

真是羨慕可以每每都抽中的你喔...
我跟我朋友從來沒看過赤文字...(嘆...)

PS.很喜歡看你寫在日本生活和看LIVE的大小事,很好玩也學到一些東西,這還是我第一次留言呢~XD

Mokona said...

感謝你的留言~收到這樣的留言真是非常高興~ =)
你也是虹飯啊~ 說實在我也沒有什麼機會跟其他虹飯交流. 請多多指教啊!
World Tour會參加嗎? 如果來日本場的話可以通知一下, 大家一起排隊買goods =)

rice said...

我也參一腳留言
我也是虹飯啦
好了你blog一段時間
我想參戰大阪場
可是不是會員,唯有等之後會不會有海外訂票
否則要等人放!

我是香港人啦,才喜歡大半年xD
但已確認參戰香港場、台北場
大阪場是超想去!!!

Mokona said...

多謝留言啊~
唔知點解今次日本場唔覺有NEXUS飛賣. 不過當選率真係好高, 見好多人放飛. 試吓去d討論區睇吓, 因為有見過放大阪場嘅飛. 如果東京場嘅話, 我有各日一張.
香港,台灣場見!!

rice said...

我暫時只見東京場有人放!
不過我未蒲哂啲討論區
未肯定係咪真係無人放。
未知係咪usj多人想去呢?

其實同朋友多左出香港場的票都未搞好
就掛住大阪場XD

上次幾時有消息nexus有票賣?

Mokona said...

我都覺得大阪多人去d. 唔知點解呢?可能方便d? 我未去過USJ,加埋係尾場, 所以好有興趣 XD

香港場都見唔少人放飛...我係日本根本入唔到網上買飛. 叫細佬搶都係得Block B...

我記得上次NEXUS4月底有消息, 7月初賣飛, 不過唔知有冇記錯...

Iris said...

呵呵呵~
很高興認識妳呀~
一直看你的文章我覺得你很親切。
文章都很活潑也有點搞笑呢~
我還以為住在日本的虹飯會比較容易認識其他虹飯呢~
請多多指教喔~(羞
World Tour我也會參加~
可惜因為工作關係也只能參加台北場跟大阪final場了~
第一次抽選落選,但是朋友很幸運在L'mobile有抽中呢~
所以託她的福,終於可以參加final場了
大阪我又來啦~~
哎呀...goods真是一群邪惡的東西...
每次都受不了誘惑的買下去...
所以一起排隊吧^0^

Mokona said...

Iris: 因為沒有特別跟其他日本的虹飯交流...所以沒有認識到, 哈哈. 不過在日本認識的台灣朋友, 後來才發現也是虹飯所以超高興的 XD

Mokona said...

"R":我在VAMPROSE上見到有上海虹飯放大阪兩場各一張嘅飛啊

rice said...

我也知,可是跟朋友去
要連位的,分開了就沒意思:(

Mokona said...

"R": NEXUS海外有得抽飛啦!!

rice said...

我都見呀~~~!!
咁呢.. 我想問問不知你懂不懂
NEXUS網票價不連入場卷的,
是不是沒入場卷都入到去? XD
因為我唔知呀~~~
另外..我見買票買兩日佢要分兩次結算?
我放兩日入購物車係唔得既...?

Mokona said...

"R":
因為NEXUS飛對海外發售, 所以佢地鎖咗日本ip...我入唔到去. 希望你成功抽到飛啦!!

rice said...

其實後尾佢地改返連入場票價的價錢:)
唔知抽唔抽到呢,我連邊日出結果都唔記得左XD

rice said...

我是R喔
可能㨂登入揀錯左~~可能引起了誤會XD

rice said...

我是R喔
唔解釋可能引起誤會了

Mokona said...

R: 我估係同一個人, 所以冇誤會到, 哈哈.